Seite 9 von 9 ErsteErste ... 6789
Zeige Ergebnis 121 bis 126 von 126
    Forenadmin
    Ex-Webmaster
    Benutzerbild von Argon
    BNet Account
    OmS-Argon
    Strg+D dürfte es sein (alternativ mit Strg+R oder anderem Buchstaben zu Strg versuchen).
    [23:40] nee, ich habe meinen rooter am morgen ganz normal mit blut bestrichen
    --------------------
    [00:56] Feindbild: guter techno
    [00:56] Feindbild: habe gelacht

--------------------
    [22:22] AAAALWAAAAYS I WANN4 BEEEE WITH YOOOOUUUUU AND MAKE ARGOOOON IN YOOOUUU AND LIVE IN PALADIN PALADIN OOOOOH HEEELMIII

Danke, Strg+D funkitoniert

Hi all, I have a German verzion of Warcraft 3, and I have same problem, when I paly dota with Mort or Invoker, for exmpl. spell Blast is on key B, but also command move(bewegen) is on key B, or Mortred spell Blink, so I can't cast spell, instant I cast my hero just go to the order position... Well, I don't know Deustschland language, but how I can see, you solve problem here, if somebody shortly could translate me solution to Eng. and what to do, it would be a very useful.

Forenadmin
    Ex-Webmaster
    Benutzerbild von Argon
    BNet Account
    OmS-Argon
    Well I guess the easiest option for you is to download WC3 in English? Once you registered your CD-keys on battle.net you can download WC3 RoC + TFT in every language available.
    If this is not a viable option you could just use the default CustomKeys file shipped with the English version of WC3. However, I'm not exactly sure if that plays nicely with DotA.
    [23:40] nee, ich habe meinen rooter am morgen ganz normal mit blut bestrichen
    --------------------
    [00:56] Feindbild: guter techno
    [00:56] Feindbild: habe gelacht

--------------------
    [22:22] AAAALWAAAAYS I WANN4 BEEEE WITH YOOOOUUUUU AND MAKE ARGOOOON IN YOOOUUU AND LIVE IN PALADIN PALADIN OOOOOH HEEELMIII

Respekt an die die das per Hand selber eintippen ^^, und dann noch für jede Race.

Hier gibt es eine gute Übersicht für die noch funktionierenden Customkeys.txt Tools: Link Sowohl für WC3 als auch für Dota

Gruß
    KEVIN_DER_BESTE @Bnet

Benutzerbild von nwWOW96
    Das kommt wahrscheinlich darauf an, wenn DotaKeys vernünftig läuft (was wohl mittlerweile gegeben sein soll), dürfte das kein Problem sein.
    Ich meine, bei allen Helden sind die Keys ja normalerweise perfekt gelegt, was will man mehr.
    Das Leben ist (k)ein Spiel

Seite 9 von 9 ErsteErste ... 6789